Zasady zakupów
 

I ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

Aby dokonać zakupów w sklepie online sonho.pl należy zarejestrować swoje konto.
Po dokonanych zakupach zostanie wysłany e-mail na adres podany podczas rejestracji potwierdzający złożone zamówienie z informacjami o jego numerze, listą rzeczy zakupionych, łączną sumą zawierająca koszt przesyłki oraz danymi do dokonania przelewu.

Po każdej zmianie statusu zamówienia (wpłata odnotowana przez sklep oraz wysyłka) system wyśle kolejne maile z takimi informacjami.



II PŁATNOŚCI

Za dokonane zakupy w sklepie sonho.pl można zapłacić przelewem bankowym lub na poczcie. Koszty przelewów bankowych krajowych oraz międzynarodowych pokrywa klient.

Dane do przelewu:

Ewa Halama
Osiedle Tysiaclecia 6/21,  31-604 Krakow, Polska-Poland

Bank PKO : PL 28 1240 4605 1111 0000 5467 2815

*** W tytule przelewu proszę umieścić numer zamówienia oraz imię i nazwisko ***

W przypadku nie odnotowania wpłaty za złożone zamówienie w przeciągu 5 dni roboczych od momentu jego złożenia, sklep zastrzega sobie prawo do jego anulowania.
W wyjątkowych sytuacjach jesteśmy gotowi zarezerwowac towar na dłuższy okres niż 5 dni roboczych – w takiej sytuacji prosimy o przesłanie maila na adres kontakt@sonho.pl
z informacją o numerze zamówienia oraz terminie planowanej wpłaty.



III WYSYŁKA

Koszt wysyłki zamówionych towarów pokrywa kupujący.
Towar wysyłany jest Pocztą Polską. Wysyłka realizowana jest od 3 do 10dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy w przypadku płatności przelewem bankowym. 


WYSYŁKA KRAJOWA :

10.00PLN

 
WYSYŁKA ZAGRANICZNA :

UE 25.00 PLN

USA 30.00 PLN 
 

IV ZWROTY

Zgodnie z naszym regulaminem klient ma prawo do zwrotu zamówionego towaru w przeciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny.

W takim przypadku przed odesłaniem towaru prosimy o maila  o tytule ZWROT na adres kontakt@sonho.pl z informacją o numerze zamówienia, nazwą zwracanego towaru oraz numerem konta i danymi do przelewu zwrotnego.

Zwracany towar musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał. To znaczy nie może być przez klienta noszony ani prany, a metka nie może być oderwana.

Adres do zwrotów:

Marta Halama
Os. Tysiąclecia 6/21
31-604 Kraków Polska-Poland

Do paczki zwrotnej należy dołączyć wydruk potwierdzenia zamówienia wraz z numerem konta oraz danymi do przelewu.

Koszt przesyłki zwracanego towaru do sklepu pokrywa klient.

Przelew zwrotny zostanie wykonany w przeciągu 48h od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej na podane przez klienta konto i zawiera się w nim tylko kwota zamówionych towarów bez kosztów wysyłki.
Nie odbieramy zwrotów i reklamacji wysłanych do nas za pobraniem
Nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione przesyłki.
Jeżeli zamówiony towar uległ uszkodzeniu mechanicznemu w trakcie transportu - sporządź protokół reklamacyjny w obecności doręczyciela. Jest to bardzo ważne, gdyż jedynie taką formę tego typu reklamacji będziemy rozpatrywać.



V STAN TOWARU

Produkty sprzedawane w sonho.pl to rzeczy nowe z metkami, zaprojektowane przez SONHO i wykonane w Polsce .